Înregistrarea decesului

ACTE NECESARE ÎN VEDEREA ÎNREGISTRĂRII DECESULUI

  • certificatul medical constatator al decesului;
  • certificatele de stare civilă ale persoanei decedate, original şi fotocopie sau în lipsa acestora declaraţia dată în faţa ofiţerului de stare civilă cu privire la motivul neprezentării acestora, precum şi datele de stare civilă ale decedatului;
  • actele de identitate ale persoanei decedate şi a declarantului decesului, original şi fotocopie.

Începând cu data de 01.08.2025, cererile pentru eliberarea CEI se preiau și se soluționează de către orice SPCEP din România, indiferent de locul de domiciliu al solicitantului. C.E.I. poate fi ridicată de la nivelul oricărui SPCEP în funcție de opțiunea solicitantului exprimată la momentul depunerii cererii, situație în care termenul de eliberare se prelungește cu 10 zile lucrătoare față de cel  stabilit la nivelul SPCEP la care cererea a fost depusă.